Jutsa klanowe: Jutsa rangi D są dla Geninów i wyżej. Jutsa rangi C są dla Chuninów i wyżej. Jutsa rangi B są dla Jouninów i wyżej. Jutsa rangi A są dla Sanninów i wyżej. Jutsa Rangi S są dla Kage i Akatsuki.
Zwykłe rangi
Uczeń Akademii: Łącznie Jutsu:3 Chakra:5000 Punkty Statystyk: 10 Wymagania:-------- Funkcja:Brak
Genin: Łącznie:5 jutsu i 1 jutsu klanowe Chakra:7000 Punkty Statystyk: 15 Wymagania:Zdanie testu Funkcja:Wykonywanie zadań.
Chunin: Łącznie:6 jutsu i 2 jutsa klanowe, 1 silna technika Chakra:10.000 Punkty Statystyk: 19 Wymagania:Zajęcie 1,2 lub 3 miejsce w egzaminie na chunina. Dodatkowa funkcja: Od tej rangi można być Sensei Funkcja:Brak
Jounin: Łącznie:6 juts, 3 silne techinka,3 jutsa klanowe,1 własna oraz 1 techniki zwierząt Chakra:22. 000 Punkty Statystyk: 21 Wymagania:Zajęcie 1 lub 2 miejsce w egzaminie na jounina. Funkcja:Od tej rangi można mieć uczniów.
Specjalny Jounin: Łącznie:6 juts ,4 silne techniki,5 jutsa klanowe,1 własna oraz 1 techniki zwierząt Chakra:32. 000 Punkty Statystyk: 26 Wymagania:1-wsze miejsce w turnieju Funkcja:Organizowanie Egzaminów(Ja wybieram do tego osoby)
Sannin: Łącznie:6 juts,5 silne techniki,6 jutsa klanowe,1 własna technika oraz 2 techniki zwierząt Chakra:42.000 Punkty Statystyk: 31 Wymagania:Pokonać Jounina w wyzwaniach, być Jouninem, mieć zaufanie 1 kage Funkcja:Brak
Legendarny Sannin: Łącznie:6 juts,6 silnych techniki,7 jutsa klanowe,2 własne oraz 2 techniki zwierząt Chakra:47 000 Punkty Statystyk: 41 Wymagania:Być Sanninem,pokonać 2 sanninów na wyzwaniach, mieć zaufanie 2 kage Funkcja:Brak
Rangi Specjalne
7 Mistrz Miecza Łącznie 5 jutsa,5 silne techniki,2 jutsa klanowe i 3 własne(koniecznie coś z mieczem) oraz 2 techniki zwierząt + dodatkowe techniki organizacji Chakra:52 000 Punkty Statystyk: 50 + od razu 30 do celności. Każdy Mistrz miecza może zrobić sobie własną broń(w dziale o ich organizacji) Wymagania:wcześniej ranga przynajmniej jounina,mieć na koncie 1 użytkownika pokonanego mieczem,mieć na koncie wykonane przynajmniej 2 misje rangi A lub 1 rangi S, trzeba być w Wiosce Ukrytej we Mgle. Funkcja:Brak
Anbu: Łącznie:6 jutsa,6 silne techniki,6 jutsa klanowe,2 własna oraz 2 techniki zwierząt Chakra:52 000 Punkty Statystyk: 30 Wymagania:Zaufanie każdego Kage,posiadać rangę conajmniej Jounina,wielka siła Funkcja:Praca na rzecz wioski.
Kage: Łącznie:10 jutsu,8 silnych,6 jutsa klanowych technik,4 własne oraz 3 techniki zwierząt Chakra:92 000 Punkty Statystyk: 70 Wymagania:Być Legendarnym Sanninem, mieć zaufanie każdego kage, pokonać Kage swojej wioski Tylko jeden na wioskę Funkcja:Praca na rzecz swojej wioski.
Hebi: Łącznie:6 jutsu,6 silnych,5 jutsa klanowe ,2 własne oraz wszystkie techniki zwierząt z którymi nawiązano kontakt + dodatkowe techniki organizacji Chakra:72 000 Punkty Statystyk: 75 Wymagania:Być Utalentowanym Wojownikiem, Mieć Zaufanie Każdego Kage, Mieć Zaufanie i Zgode Lidera Hebi, Zdać Test Na Członkostwo. Funkcja:Obrona przydzielonej wioski.
Akatsuki: Łącznie:10 jutsu,7 silnych technik,9 jutsa klanowe,4 własne oraz 3 techniki zwierząt + + dodatkowe techniki organizacji Chakra:92 000 Punkty Statystyk: 75 Wymagania:Być najgorszym ninja wioski,nigdy nie przegrywać(lub przynajmniej mieć na koncie 1 przegraną),być okrutnym,nikomu nie pomagać(oprócz innym członkom Akatsuki),nigdy nikomu nie dawać fory,Wygrać dużo walk,mieć umiejętność i Kekkei Genkai,dla nikogo nie być miłym(byle bez przekleństw),Pokonać 1 Legendarnych Sanninów, 2 ANBU i przynajmniej 1 Kage,wygrać przynajmniej 2 turnieje. Funkcja:Schwytanie Jinchuuriki
Akatsuki Master: Łącznie 10 Juts,9 silnych Technik,10 Jutsa Klanowe,5 własne oraz 3 techniki zwierząt + dodatkowe techniki organizacji Chakra:152 000 Punkty Statystyk: 100 Wymagania:Być wcześniej Akatsuki,Pokonać starego Mistrza Akatsuki, być najlepszym z Akatsuki, Pokonać przynajmniej 3 Kage. Funkcja:Zarządzanie organizacją .
|