Strona Zamknięta
KARASU
Lalka Karasu, jej twórcą jest Sasori. Ma w sobie zainstalowane bronie które mogą być groźne podczas
walki. Współpracuje z marionetką Kuroari.
Karasu posiada ataki:
ATAK ZATRUTYM OSTRZEM
Chakra: 150
Opis:Z ręki Karasu wydobywa się zatrute ostrze, które może zranić i zatruć przeciwnika.
KUNAIE
Chakra: 50 x 1 kunai
Opis:Z ust marionetki wylatują kunaie. (Wystrzelone kunaie są odejmywane z naszej sygnaturki)
WYMAGA POSIADANIE PRZEZ MARIONETKĘ KUNAIE
IGIEŁKI
Chakra: 300 x 10 igieł
Opis:Z dłoni Karasu wydobywają się małe zatrute igiełki. (senbony trzeba odjąć ze swojej sygnaturki)
BOMBY GAZOWE
Chakra: 500
Opis:Karasu wystrzeliwuje w stronę wroga bomby gazowe z trucizną. Bomby mogą utrudnić widoczność oraz
szybko zatruć.
WYMAGA POSIADANIE PRZEZ MARIONETKĘ 1 BOMBY GAZOWEJ
KAWARIMI
Chakra: 500
Opis:Karasu potrafi także technikę podmiany.
OSTRZE Z TRUCIZNĄ
Chakra: 250
Opis:Głowa Karasu oddziela się od ciała, dzięki temu może szybciej atakować i z ust wychodzi ostrze (jest zatrute)
DOKU KIRI JIGOKU
Chakra: 800
Opis:Wymaga lalek: Karasu i Kuroari Dzięki temu jutsu, Kuroari i Karasu otaczają przeciwnika oraz go dezorientują. Potem wystrzeliwują bomby gazowe a z ich rąk wylatują małe igiełki.
WYMAGA POSIADANIE W EKWIPUNKU MARIONETKI 1 Bombe gazową oraz 50 igieł.
KARAKURI ENGEKI
Chakra: 1000
Opis:Wymaga lalek: Karasu i Kuroari Kuroari łapie przeciwnika do swojego wnętrza, a Karasu wbija w otwory ostrza które tną przeciwnika.
KOSZT - 5000 G
KOSZT MARIONETKI BEZ WYPOSAŻENIA - 4000 G
RANGA - Genin (dla każdego)
Wymaga: Umiejętność posługiwaniem sie lalkami
EKWIPUNEK KUKŁY PISZEMY W SYGNATURCE!
Sygnatura:
Marionetki:
Karasu: Atak zatrutym ostrzem(150), Kunaie(50x1), Igiełki(300x10), Bomby gazowe(500), Kawarimi(500), Ostrze z trucizną(250), Doku Kiri Jigoku(800), Kairai Engeki(1000)
KUROARI
Lalka Kuroari. Przede wszystkim ta marionetka potrafi złapać przeciwnika i zamknąć go w sobie. Jest to jeden z elementów jutsu KARAKURI ENGEKI. Kukła posiada też zdolności ataku więc można ją wykorzystać do jutsu DOKU KIRI JIGOKU.
Współpracuje z Karasu.
Kuroari posiada ataki:
IGIEŁKI
Chakra:300 x 10 igieł
Opis: Z rąk Kuroari wylatują małe zatrute igiełki.
Ostrza
Chakra:500
Opis: Ostrza które potrafią nieźle pociąć wroga.
KURO HIGI KIKI NI HATSU
Chakra:1000
Opis: Marionetka łapie przeciwnika a potem przecina go ostrzami.
DOKU KIRI JIGOKU
Chakra: 800
Opis:Wymaga lalek: Karasu i Kuroari Dzięki temu jutsu, Kuroari i Karasu otaczają przeciwnika oraz go dezorientują. Potem wystrzeliwują bomby gazowe a z ich rąk wylatują małe igiełki.
KARAKURI ENGEKI
Chakra: 1000
Opis:Wymaga lalek: Karasu i Kuroari. Kuroari łapie przeciwnika do swojego wnętrza, a Karasu wbija w otwory ostrza które tną przeciwnika.
KOSZT - 13 000 G
KOSZT MARIONETKI BEZ WYPOSAŻENIA - 10 000 G
Wymaga: członkostwo w klanie Mistrzowie Marionetek.
EKWIPUNEK KUKŁY PISZEMY W SYGNATURCE!
Sygnatura:
Marionetki:
Karasu: Ostrza(500), Igiełki(300x10), Kuro Higi Kiki Ni Hatsu(1000), Doku Kiri Jigoku(800), Kairai Engeki(1000)
SANSHOUO
Lalka Sanshouo. Zdecydowanie lalka wyłącznie do defensywy. Nie posiada żadnego ataku, ale nadrabia to dużą wytrzymałością. Może posłużyć do osłony lub schronu. Swoim kształtem przypomina wyrośniętą jaszczurkę.
Sanshouo posiada:
Obrona
Chakra: 500
Opis:Jest to obrona tarczą zamocowaną na grzbiecie marionetki. Jest to bardzo dobra obrona przed atakiem.
Schron
Chakra: 600
Opis:W czasie ataku, ninja mogą schować się do środka Sanshouo, dzięki temu mogą uniknąć wielu ataków na raz.
KOSZT: 25 000 G
RANGA - Jounin
Sanshouo musi być zaklęty w zwoju, ponieważ jest zbyt ciężki do przenoszenia na plecach.
Wymaga: członkostwo w klanie Mistrzowie Marionetek.
Sygnatura:
Marionetki:
Sanshouo: Obrona(500), Schron(600)
10 Lalek Chikamatsu
Jest to 10 potężnych lalek które zostały stworzone przez Chikamatsu Monzaemons (pierwszego lalkarza i założyciela klanu)
posługiwała sie nimi Bacia Chiyo i użyła ich podczas walki ze swoim wnukiem
są bardzo dobrą bronią a doświadczony lalkarz za ich pomocą może zakończyć walkę. Siłą dorownują 100 lalkom (Akahigi • Hyakki no Souen) są przechowywane w zwoju
Tylko dla lalkarzy
Lalki posiadają ataki:
ATAK STALOWYMI MACKAMI
Chakra: 1500
Opis: Atak polegający na wystrzeleniu z głowy jednej lalki kilku stalowych macek, które rozrywają przeciwnika.
ZAMIANA W PIŁĘ CHAKRY
Chakra: 1500
Opis: Jedna z lalek zamienia się w piłę z chakry.
ATAK WYBUCHOWYMI PIŁKAMI
Chakra: 500
Opis: Atak polegający na wystrzeleniu w przeciwnika 4 wybuchowych piłek.
PIRAMIDA LALEK/SANBOU KYRUKAL
Chakra: 3500
Opis: Trzy lalki tworzą piramidę i zasysają wiatr tak, że wszystko wraz z przeciwnikiem zostaje wciągnięte.
ATAK KULĄ
Chakra: 5000
Opis: Jedna z lalek wystrzeliwuje kulę, która unieruchamia przeciwnika i blokuje jego chakrę.
POLE
Chakra: 4000
Opis: Cztery lalki tworzą pole, jeśli znajdzie się na nim przeciwnik zostaje unieruchomiony.
KOSZT - 70 000 G
RANGA - L. Sanin
Aby posiadać te Lalki potrzebna jest zgoda przywódcy Mistrzów Marionetek
HIRUKO
To świetna lalka Sasoriego. Jej największą zaletą jest to że lalkarz może do niej wejść przez co nie jest narażony na ataki taijutsu i inne. Główną bronią Hiruko jest ogon ze stali bardzo wytrzymały jego ostrze jest zatrute (oponent ginie po 3-4 turach). W ustach lalka ma działko z sanbonami. W lewej ręce ma coś przypominającego wałek z drewnianymi kolcami kiedy wydłuży rękę zaczyna obracać wałek a wtedy wylatują z niego te patyczki następnie z drewienek leci po pięć senbonów. Zaś w prawej ręce ma ostrze. Jeżeli lalka uniknie zniszczeniu można kontrolować jej części w głowie (w szyji) ma działko grubszych niż zwykłe senbonów. Masywna lalka służy jako zbroja. Mimo potężnej budowy kukła jest całkiem szybka.
Ataki:
1. Atak ogonem(500)
Hiruko bardzo szybko atakuje ogonem. Ogon jest zatruty.
2. Atak igłami(200 x 10)
Z ust Hiruko lecą senbon. Oczywiście zatrute.
3. Suna bunshin(500)
Hiruko zamienia sie w piasek (razem z lalkarzem w srodku) i pojawia sie niedaleko. Cały manewr wbrew pozorom jest wykonany bardzo szybko.
4. Wałek z drewnianymi kolcami kiedy wydłuży rękę zaczyna obracać wałek a wtedy wylatują z niego te patyczki następnie z drewienek leci po pięć zatrutych senbonów (400)
KOSZT - 50 000 G
RANGA - S. Jounin
KUPNO JEDYNIE ZA ZGODĄ MISTRZA ANIMACJI LALEK
SONDAIME KAZEKAGE
Uważany za najpotężniejszego Kazekage. Potrafi zmieniać swą chakre w żelazny piasek. Został zabity przez Sasoriego który stworzył z niego lalkę.Ma w ręce zapieczętowane tak koło 150 rąk które mogą bić lub wypuszczać chmury trującego gazu może także wypuszczać z nich senbony. Ma na prawej ręce zamocowane zatrute szpony
Lalka Sondaime posiada nieskończona ilość chakry oraz potrafi :
Satetsu
Ranga: S
Opis: Po przywołaniu Sandaime Kazekage możemy użyć jego własnego jutsu - żelaznego pisaku. Dzięki niemu możemy korzystać z technik takich jak Satetsu Kaihou oraz Satetsu Shigure.
Satetsu Kaihou
Ranga: S
Opis: Kolejna z technik Sasoriego, oparta na „żelaznym piasku”. Shinobi po stworzeniu ogromnego bloku z tego surowca unosi go w górę, po czym zamienia w las zakrzywiających się na wszystkie strony igieł, rozprzestrzeniających się po całym terenie. Nawet niezwykle zwinnemu ninja trudno jest wyjść z tej techniki bez jednego zadrapania, ponieważ ma ona bardzo duży zasięg, a gęstość kolców utrudnia jakiekolwiek ruchy. Na dodatek są one zatrute, przez co nawet lekkie ukłucie może skończyć się fatalnie.
Satetsu Shigure
Ranga: S
Opis:Oryginalna technika Sasoriego, której użył w walce z Sakurą i Chiyo. Po uwolnieniu „żelaznego piasku” z ust kukły Sandaime Kazekage, Sasori zamienia ów surowiec w setki żelaznych pocisków, po czym ostrzeliwuje nimi przeciwnika.
Należy tylko do przywódcy Mistrzów Marionetek
EKWIPUNEK DLA MARIONETEK
KUNAI (dla kukieł)
Cena:100 (sztuka)
Opis: Specjalny kunai który służy wyłącznie marionetkom.
IGŁY
Cena:10 (sztuka) 400(paczka 50 igieł)
Opis: Igły które mogą posłużyć jako broń kukieł, są zatrute. Nie są przystosowane do rzucania przez człowieka.
BOMBA GAZOWA
Cena:500 (sztuka)
Opis:Groźna boba gazowa. Wypuszcza trujący gaz który może skutecznie zatruć przeciwnika. Używana tylko przez marionetki, oraz służy do wykonania DOKU KIRI JIGOKU
Offline