Strona Zamknięta
Jutsa klanowe:
Jutsa rangi D są dla Geninów i wyżej.
Jutsa rangi C są dla Chuninów i wyżej.
Jutsa rangi B są dla Jouninów i wyżej.
Jutsa rangi A są dla Sanninów i wyżej.
Jutsa Rangi S są dla Kage i Akatsuki.
Zwykłe rangi
Uczeń Akademii:
Łącznie Jutsu:3
Chakra:5000
Punkty Statystyk: 10
Wymagania:--------
Funkcja:Brak
Genin:
Łącznie:5 jutsu i 1 jutsu klanowe
Chakra:7000
Punkty Statystyk: 15
Wymagania:Zdanie testu
Funkcja:Wykonywanie zadań.
Chunin:
Łącznie:6 jutsu i 2 jutsa klanowe, 1 silna technika
Chakra:10.000
Punkty Statystyk: 19
Wymagania:Zajęcie 1,2 lub 3 miejsce w egzaminie na chunina.
Dodatkowa funkcja: Od tej rangi można być Sensei
Funkcja:Brak
Jounin:
Łącznie:6 juts, 3 silne techinka,3 jutsa klanowe,1 własna oraz 1 techniki zwierząt
Chakra:22. 000
Punkty Statystyk: 21
Wymagania:Zajęcie 1 lub 2 miejsce w egzaminie na jounina.
Funkcja:Od tej rangi można mieć uczniów.
Specjalny Jounin:
Łącznie:6 juts ,4 silne techniki,5 jutsa klanowe,1 własna oraz 1 techniki zwierząt
Chakra:32. 000
Punkty Statystyk: 26
Wymagania:1-wsze miejsce w turnieju
Funkcja:Organizowanie Egzaminów(Ja wybieram do tego osoby)
Sannin:
Łącznie:6 juts,5 silne techniki,6 jutsa klanowe,1 własna technika oraz 2 techniki zwierząt
Chakra:42.000
Punkty Statystyk: 31
Wymagania:Pokonać Jounina w wyzwaniach, być Jouninem, mieć zaufanie 1 kage
Funkcja:Brak
Legendarny Sannin:
Łącznie:6 juts,6 silnych techniki,7 jutsa klanowe,2 własne oraz 2 techniki zwierząt
Chakra:47 000
Punkty Statystyk: 41
Wymagania:Być Sanninem,pokonać 2 sanninów na wyzwaniach, mieć zaufanie 2 kage
Funkcja:Brak
Rangi Specjalne
7 Mistrz Miecza
Łącznie 5 jutsa,5 silne techniki,2 jutsa klanowe i 3 własne(koniecznie coś z mieczem) oraz 2 techniki zwierząt + dodatkowe techniki organizacji
Chakra:52 000
Punkty Statystyk: 50 + od razu 30 do celności.
Każdy Mistrz miecza może zrobić sobie własną broń(w dziale o ich organizacji)
Wymagania:wcześniej ranga przynajmniej jounina,mieć na koncie 1 użytkownika pokonanego mieczem,mieć na koncie wykonane przynajmniej 2 misje rangi A lub 1 rangi S, trzeba być w Wiosce Ukrytej we Mgle.
Funkcja:Brak
Anbu:
Łącznie:6 jutsa,6 silne techniki,6 jutsa klanowe,2 własna oraz 2 techniki zwierząt
Chakra:52 000
Punkty Statystyk: 30
Wymagania:Zaufanie każdego Kage,posiadać rangę conajmniej Jounina,wielka siła
Funkcja:Praca na rzecz wioski.
Kage:
Łącznie:10 jutsu,8 silnych,6 jutsa klanowych technik,4 własne oraz 3 techniki zwierząt
Chakra:92 000
Punkty Statystyk: 70
Wymagania:Być Legendarnym Sanninem, mieć zaufanie każdego kage, pokonać Kage swojej wioski
Tylko jeden na wioskę
Funkcja:Praca na rzecz swojej wioski.
Hebi:
Łącznie:6 jutsu,6 silnych,5 jutsa klanowe ,2 własne oraz wszystkie techniki zwierząt z którymi nawiązano kontakt + dodatkowe techniki organizacji
Chakra:72 000
Punkty Statystyk: 75
Wymagania:Być Utalentowanym Wojownikiem, Mieć Zaufanie Każdego Kage, Mieć Zaufanie i Zgode Lidera Hebi, Zdać Test Na Członkostwo.
Funkcja:Obrona przydzielonej wioski.
Akatsuki:
Łącznie:10 jutsu,7 silnych technik,9 jutsa klanowe,4 własne oraz 3 techniki zwierząt + + dodatkowe techniki organizacji
Chakra:92 000
Punkty Statystyk: 75
Wymagania:Być najgorszym ninja wioski,nigdy nie przegrywać(lub przynajmniej mieć na koncie 1 przegraną),być okrutnym,nikomu nie pomagać(oprócz innym członkom Akatsuki),nigdy nikomu nie dawać fory,Wygrać dużo walk,mieć umiejętność i Kekkei Genkai,dla nikogo nie być miłym(byle bez przekleństw),Pokonać 1 Legendarnych Sanninów, 2 ANBU i przynajmniej 1 Kage,wygrać przynajmniej 2 turnieje.
Funkcja:Schwytanie Jinchuuriki
Akatsuki Master:
Łącznie 10 Juts,9 silnych Technik,10 Jutsa Klanowe,5 własne oraz 3 techniki zwierząt + dodatkowe techniki organizacji
Chakra:152 000
Punkty Statystyk: 100
Wymagania:Być wcześniej Akatsuki,Pokonać starego Mistrza Akatsuki, być najlepszym z Akatsuki, Pokonać przynajmniej 3 Kage.
Funkcja:Zarządzanie organizacją .
Offline